BRAMY GARAŻOWE I NAPĘDY
DRZWI ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE

CAL Wrocław - Drzwi zewnętrzne i wewnętrzne dla Twojego Domu
  • Hormann
    Komfort i bezpieczeństwo w jednym
    Eleganckie drzwi THERMOSAFE zachęcają, by wejść do środka
  • Hormann
    "Dobrą markę trzeba wypracować" (August Hörmann)
    Napędy Hörmann – komfort, jakość, bezpieczeństwo
  • Hormann
    Boczna brama garażowa HST
    Bezpieczeństwo i niezawodność
  • Hormann
    Bramy dla przemysłu – jakość marki Hörmann
    Optymalne rozwiązanie dla różnorodnych obiektów
  • Hormann
    Garażowa brama rolowana ROLLMATIC
    Idealne dopasowanie do wyglądu domu i warunków montażowych w garażu
  • Hormann
    Stalowe drzwi THERMO65
    Chce się wracać do domu
  • Hormann
    Segmentowe bramy garażowe i drzwi Hörmann
    Piękna wizytówka domu
  • Hormann
    Sposób na stworzenie przytulnego wnętrza
    Proste, eleganckie, ponadczasowe drzwi wewnętrzne Hörmann
ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

Szanowni Państwo,


szanujemy Państwa prywatność, dlatego chcemy upewnić się, że wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie, udostępnionych nam danych osobowych. Skrupulatnie wypełniając obowiązek informacyjny wskazany w art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), informujemy, że:
  • Administratorem zbioru Państwa danych osobowych jest Przedsiębiorstwo „Michalczyk” Robert Michalczyk z siedzibą we Wrocławiu, ul. Kościelna 2, 52-314 Wrocław (e-mail: biuro@michalczyk.wroc.pl tel. +48 71 33 94 007). Przedsiębiorstwo Przedsiębiorstwo „Michalczyk” Robert Michalczyk przetwarza Państwa dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, adresu, adresu e-mail oraz numeru telefonu.
  • Podane przez Państwa dane osobowe wykorzystane w ofercie zakupowej, dokumencie zamówienia, umieszczone na fakturze, dokumencie przewozowym, ewentualnym zgłoszeniu reklamacyjnym oraz umieszczone w zbiorze zaksięgowanych dokumentów, będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Państwa zapotrzebowania na otrzymanie oferty, złożenia zamówienia, zakupu towaru, dostawy lub usług będących przedmiotem działalności przedsiębiorstwa oraz spełnieniem wymogów przepisów dotyczących rejestracji zdarzeń gospodarczych (księgowość). Mogą też być przetwarzane w realizacji prawnie uzasadnionego interesu przedsiębiorstwa jako dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - windykacja należności.
  • Postawą prawna jest art.6 ust.1 lit. b RODO - niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, art. 6 ust. 1 lit. c RODO - niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego związanego z zachowaniem dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa podatkowego, art. 6 ust. 1 lit. f RODO - niezbędność do realizacji prawnie uzasadnionego interesu przedsiębiorstwa jako dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Dostęp do Państwa danych osobowych będą mieli wyłącznie upoważnieni pracownicy działu handlowego i firmy księgowej, która współpracuje z nami na podstawie umowy, w zakresie niezbędnym do realizacji umowy.
  • Państwa dane osobowe zawarte w dokumentach papierowych będą przechowywane bezwzględnie przez okres 5 lat od zakończenia bieżącego roku kalendarzowego oraz przechowywane w systemach informatycznych bezterminowo o ile nie skorzystają Państwo z przysługującego prawa do zamazania danych osobowych. W celu zlecenia skasowania danych osobowych po okresie bezwzględnego przechowywania, prosimy o pisemne zlecenie (list, e-mail) - Państwa dane zostaną po tym okresie skasowane.
  • Posiadają Państwo dostęp do przesłanych dokumentów i ich kopii, o ile nie zostały w międzyczasie trwale usunięte, w celu poprawienia informacji w nich zawartych lub trwałego usunięcia. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt.
  • Przesłanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem niezbędnym, by zrealizować Państwa zapotrzebowanie na otrzymanie oferty, złożenie zamówienia, zakup, dostawę (o ile zachodzi taka potrzeba) materiałów lub usług będących przedmiotem działalności przedsiębiorstwa oraz spełnieniem wymogów przepisów dotyczących rejestracji zdarzeń gospodarczych (księgowość).
  • Informujemy, że Przedsiębiorstwo „Michalczyk” Robert Michalczyk może przetwarzać Państwa dane osobowe także w celu prowadzenia akcji informacyjnej o promocjach realizowanych w naszym przedsiębiorstwie.
  • Przetwarzanie danych osobowych w akcjach marketingowych przebiega wyłącznie na podstawie Państwa zgody.
  • Przysługuje Państwa prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia i wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody na ich dalsze przetwarzanie w ramach marketingu. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w działaniach marketingowych do momentu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  • Przysługuje Państwu prawo do złożenia na nas skargi do organu nadzorczego - szczegóły pod adresem: https://giodo.gov.pl/579.
SERWIS